Merhabalar tatlış anneler. 8 aylik bir oğlusum var. Tam 8 aylik değiliz aslında 6 gun sonra tam 8 aylik olucaz. Benim müziğim çok gazlı, kolik ve reflulu bir bebekti. Herkes gbi zor zamanlar geçirdik. Çarşafta sallayarak uyutiyoduk hep. Daha sonra tavandan hamak kurarak çarşafta sallamayı bıraktık. Ama şimdi de hamaktan kurtulmak istiyoruz. Ama çok çok çok alıştı hamaga. Mümkün degil hamaga koymadan uyumuyo. Annem kayinvalidem hep denediler ayakta sallamayı kucakta pışpışlamaya falan ama sonuç alamadık. Mutlaka hamakta sallanacak. Hi bir yerde uyumuyo ne arabasında ne emerek. Nasıl kurtulabiliriz bu hamaktan önerileriniz tavsiyeleriniz var mi?