Kızlar merhaba. Kuzenim geçen yıl Faslı biri ile evlendi (çocuğu da oldu) Eşi Türk vartandaşı olmadığı için yurtdışına (Fas’a) giriş çıkış yapmaları gerekiyormuş. Teyzem çok panik, neymiş çocuk onunla Türkiye’de kalsın diye evlenmiş olabilir madem bu şekilde net değildi neden tekrar gidecekler, evlenirken sürekli Türkiye’de kalacağız demişlerdi, kesin onu ülkesine alıp getirmeyecek vs. senaryolar üretip duruyor. Kuzenimi de arayıp müsait olduğunda konuşacağım. Konuyla ilgili olan yazabilir mi?? Kuzenim memur çocuk memur falan değil yani öyle ha deyince gidemez . Bence teyzemler biraz eski kafa düşünüyor bana öyle geldi sizce ?