Boynum sırtım ve başım çok ağrıyor sersemlik hissi de mevcut zaman zaman midem bulanıyor . Geçen gün ortopediye gittim röntgen çekti pek birşey yok kas ağrısı var dedi boynum omuzlarım hep sertleşmiş boyun baş ağrısı yapmaz bir nörolojiye görün temiz çıkarsa gel fizik tedavi vereyim dedi nörolojiye gittim mr sonucum temiz çıktı e nabizdan röntgen raporuna baktım servikal lordoz (yanlış yazmış olabilirim) duzlesmistir diyor . Bu yaşadığım belirtiler boyun düzleşmesine ait değil mi ?