Mucizemsin21 Kızlar kullananlardan bu etkiyi gören varmı acaba asitli mi geliyorda kusturuyor onu ne zaman versem kusuyor ama işede yarıyor zararı olur mu ki
Eelcinn Mucizemsin21 ben kullandığımda öyle bir etki görmedim ama acaba kusması gaza bağlı kusma mı . Yani belki ilsç gaz çıkarttırıyorken bebiş kusuyodur.
Mucizemsin21 Eelcinn ya ıkınıyor hep ondan da olabilir diye düşündüm ama sanki bu şuruptan verdiğimde çoğalıyormuş gibi miktarı değil öyle çok çok kusmuyorda ağzının kenarından sızıyor
Sariii Bizde şurubunu kullanıyoruz hiç öyle bir etki yapmadı ama tadını sevmiyor bence sodyum bikarbonattan dolayı sanırım o koku ve tat 🤷♀️
Mucizemsin21 Sariii bide asitli gibi köpük köpük ilk açtığımda baya taştı köpürdü sizinkide öyle mi acaba
Sariii Mucizemsin21 evet işte sodyum bikarbonattan dolayı öyle oda tadını değiştiriyor maalesef ama işte bitkisel olduğundan rahatça kullanıyorum şu gazlar bitsede kurtulsak 😅
Mucizemsin21 Sariii ah amin canım 🤲 bide dün aşı olduk 2. Ay sşısı hem gaz hem ateş ikisi bir mahvoldu yavrum