Annis-ogul Kizlar bi yöntemi var mi bunun ya eski haline gelmesi icin. En sonunda estetik yaptircam vala
Yazannesi1 Annis-ogul kız kremle göğüs mü şişer allasen 🤣 bende burda bi bekliyim ben hala emziriyorum biri büyük biri küçük 🤣 düzelicek mi acaba ya 🙄
Annis-ogul Yazannesi1 kiz ne bilim birileri oyle sisiriyormus filan bi post vardı baya oldu dikkat etmemiştim o zaman 😅🤣😂ayy guzel göğüsler gitti yerini yer bezi aldi 😅🤣😂
Yazannesi1 Annis-ogul benim hamilelikten önce Erkek çocuğu gibiydim şimdi emziriyorum diye iyi ama emzirmeden sonra 🙈🙈🙈🙈
Annis-ogul meyaski vala bnm sutum doğru düzgün olmadi bile 5 ay meme mama gittim sonra ful mama .1 yaşında oldu ama düzelme yok daha vala😝🤪🤪🤪
Annis-ogul meyaski ayy ins oyle olmaz vala .bnm cnmi cik sıktı 🤭eski halini almazsa muhakkak ameliyat olurum😅🤣😂