GzmmK Kızlarrr 👼🏻👼🏻 bebğim bir aylık 1 haftadır özelikle emdikten sonra hep çıkarıyor tam kusma değil, sanki fazlalık çıkıyor gibi ama bazen 2 yemek kaşığı kadar olabiliyor bazen de sanki geçiyor gibi sizce normal mi bir sorun olabilir mi?
GzmmK Benbenim2 Ayla54 Peki kızlar bazen ayıptır söylemesi yoğurt kesiği gibi geliyor o zaman oda normaldir değil mi ?
GzmmK Seveny bir an korktum sonra farkına vardım normal gibi olduğuna özelikle gaz çıkarmaya çalışırken oluyor. İlk olunca hep bir endişe ☺️