Arkadaşlar bebeğim 6,5 aylık makat çatlağı olup da desteksiz kaka yaptırabilen var mı ben artık çok yoruldum ve bu şekilde alışıyor yapmıyor tutuyor kakasını. Yaptırınca görüyorum başı biraz sert gerisi normal yapıyor ne yapmam gerekiyor bir türlü de geçmedi çatlağı:( çok üzülüyorum artık