Pozitifanne1 Hanımlar merhaba 25 yaşında ön lisans mezunuyum bilecikte yaşıyorum iş arıyorum bulamıyorum fakat artık gecervekten calsimak istiyorum şıkır şıkır giyinip ise gidenlere özeniyorum iş için bildiğiniz bir şey var mi dua olur ritüel olur vs 🤗
Bsrylmz Pozitifanne1 şey ne iş yapmak istiyorsanız öz geçmişinizi bırakmalısınız birde çevrenize haber verin genelde artık tanıdık vasıtasıyla bulunuyor iş
Tombikdonerartikcokpahali Kız millet işe giderken yüzü gözü şiş yamuk yumuk gidiyor 🤔🤣 kim bu şıkır şıkırlar😄😄😄
Hygge Tombikdonerartikcokpahali Bu aralar formunuzdasınız heralde, hangi posta girsem yorumunuzu okuyup gülüp neşelenip çıkıyorum 😂❤️
Pozitifanne1 Tombikdonerartikcokpahali Valla dışarıya ne zaman çıksam herkes şıkır şıkır özeniyorum valla 😁
Tombikdonerartikcokpahali Hygge 😄🌼❤ tesekkur ederim ay saglikliyim bebegim var daha ne olsun ❤ hep gülün neşeniz daim olsun ❤😊
Deletedmom_101 Pozitifanne1 bende önlisans mezunuyum ama iş yok şıkır şıkır giyindim süslendim siviler verdim heryere yok geri dönüş yok üstelik bekarken yaptım bunu hapishane geçmişi olan geçmişi iyi olmayan bi sabıkalı tanıdıkla aynı markete başvuru yaptık o işe alındı bana geri dönüş dahi yapmadılar bir yerlerde amcan yoksa istersen yüksek lisans yap almıyorlar işe falan