Elifdurununannesi Benim ilk kizimda sadece aşırı sıcaklama kasiklarimda ağrı doluluk vardı adetim 7 gün önce bitti ama kasiklarim agiriyor siskinlik var midemde bulanıyor hamile kalmış olsam 7 güne belirti gösterir mi hiç böyle olmamıştım
ikiprensannesi_gul Elifdurununannesi yeni bitmiş sanmıyorum gebelik olsa bile bu kadar çabuk brlirti olmaz
drn5410 Elifdurununannesi psikolojik olabilir ben bazı aylar yaşıyorum öyle ama yinede takip edin ama zannetmiyorum bu kadar erken belirti versin hayırlısı olsun inşallah
sonsuz17 Elifdurununannesi testte çıkacağını sanmıyorum daha 7 gün önce bittiyse adete yakın yap geçmezse ama o kadar da düşünme şimdiden bende bu ay olabilirim diyorum 2 gün var adete test yapsam çıkmaz diye bekliyorum
Elifdurununannesi sonsuz17 düşünmüyorum da midem hiç olmadığı kadar çok bulanıyor kasiklarim sürekli şiş sanki lavabo ihtiyacım varmış gibi ben kızıma hamileyken hiç mide bulantısıyla anlamadım böyle bir belirtiyle karşılaşmamistim hatta hamileliğim boyunca sadece bir kere midem bulandı ondada sabahın 5inde çok yemek yediğim için 😆