Beylikdüzü’nde oturuyorken Medilife gidiyorduk biz de ama orada devlet hastanesi olmaması ve diğer özel hastanelerin muayene ücretlerinin fazla olması Medilifeyi resmen tıklım tıklım yapıyordu, randevulu gittiğimiz halde 1,5-2 saat sıra beklediğimizi hatırlıyorum, doğumumu da orada yaptım, sonrasında kızımı bir kaç kez miktat beye götürdük, miktat bey iyi bir sorun yok ama muayene olmak için beklerken ister istemez geriliyorsunuz sert çıkışmıştım bir seferinde, imkan olsaydı orayı tercih etmezdim