Almila Eylül’m 23 günlük. Gazlı bir bebek değil sakin şükür.. Sadece kaka yapacağı zaman kendisini çok sıkıyor. Onun haricinde iyi şuan.. Bundan sonra öyle gazı felan çok olur mu acaba? Kolik vs felan olur mu 1.ayından sonra. Yoksa doğuştan mı oluyor?