Seyma92 Niesel benim oğlum da o zaman çıkardı 2 tane ana çok da erken değil bence bakımını güzel yapın anne eline takılan fırçalar var biz şuan ek gidadayız fırçalıyoruz sürekli
Seydaiscan Seyma92 merhaba şuan kac aylık ve kaç dişi var ayrıca bakımını nasıl yapiyorsunuz. Benim oğlumda 7 aylık 5 disi var ama çok küçük bakım nasıl yapılır bilmiyorum. Anne eline takilan dis fırçalarını nasıl kullandiniz acaba.
Seydaiscan SuHan bakımını nasıl yaptınız. Yani dış bakımına bir yaşından sonra mi başladınız. Benim oğlumda 7 aylık 5 disi var bakım yapacağım ama çok küçük daha siz nasıl yaptınız acaba.
Seyma92 Seydaiscan şuan tam altı aylık 2 dişimiz var e bebekte satılıyor parmağınıza takıyorsunuz yemeklerden sonra fırçalıyorsunuz tabi macun falan kullanılmıyor
Karakiz Niesel bizde 5 aylik oldk once salyamiz coktu azaldi bi kacgundur ates ishal huzursuz bende disten diyorm bakalim bekliyrm