5 ayımıza girdiğimiz gün dişi patlattı sevinsem mi üzülsem mi bilemedim 🤷🏻♀️ seviniyorum ki hiç ateş, ishal, huysuzluk olmadı bol bol salyamız oldu sadece. Üzülüyorum ki erken çıkaran bebekler süt dişini erken döker diyorlar bilemedim🤦🏻♀️varmı bizim gibi 5 aylık diş çıkaran?