Kızlar bebeğim 5 ekimde 11 aylık olacak çok şükür oturması emeklemesi hep önden oldu hareketli bi bebek bi sıkıntısı olmadı rutin kontrolde doktor b12 ve Demir’e bakmak istedi ancak iki değer de çok düşük çıktı öyle ki doktor beni bizzat aradı 200-500/600 olması gereken B12 değeri 128 çıktı 😞 hep anne sütü aldı ek gıdamız başarılı geçmedi yumurtadan nefret ediyor kıymayı tükürüyor doktor yedirmen gerekli dedi hatta 100 ün altına düşerse kasılmalar olabilir dedi çok korktum var mı başına gelen ? Damla verdi sidefer ve hc12.Kullanan var mı? Neler yaptınız?