Atabey0105 Bebeğim 5 aylık olacak doktorumuza da sorucam ama yavaştan ek gıdaya başlamalı mıyım sizler başladınız mı ilk olarak neler verdiniz yardımcı olur musunuz ilk bebeğim tecrübeli annelerden de bilgi almak istedim 😍❤️
Yazannesi1 Atabey0105 ek gıdaya bebeğin gelişimine göre başlanır ☺️ Herkezde farklıdır 5 ay bazı için erken bazı için geçtir. Doktorlara göre bile bazı 6 aydan önce başlatır bazı 6 aydan sonra. Bence siz doktorunuza sorun gelişimine göre başlarsınız🌸
Yazannesi1 Atabey0105 yanlış anlamayın 💐 herkes bu konu hakkında çok farklı fikirlerde 🤷🏻♀️ Ben yurt dışındayım 4 buçuk aydan sonra tadımlara başla dedi hemşire mesela ama burdada yorumlarda okuyorum 6 ay öncesi ek gıda verilmemesi gerek diye çünkü bebeğin bağırsakları 6 ayda tam gelişiyormuş 🤷🏻♀️