15 aylık kızım var 2 yaş sendromumudur bilmiyorum ama son bir haftadır mahvetti bizi. Havalarda buz gibi dışarı çıkamıyoruz. Ne uyku kaldı ne yeme içme. Dün 2 buçuktu saat öyle uyuyakaldı artık bünyesi dayanmadı. Size şöyle anlatıyım. Ortada hiçbir sebep yok ama ağlıyo. Uykusu var ama uyumuyo yani o gözleri bi türlü kapatmıyo. Mutfakta özellikle iş yaparken kucağıma almam için bacaklarıma yapışıyo. Koltukta oturuyorum çıkıyo koltuğa kucağımagelip oturuyo. Yani sürekli bana dokunma halinde. Evet çok seviyorum ölürüm onun için ama bi zaman snra gerçekten yorucu olmaya başladı. Oyuncaklarıyla oynamıyo. Normal şekilde dursa yine razıyım ama sürekli ağlar durumda. Uykusuzluk açlık birleşiyo ve ağlıyo. Bu sendrom mudur? Çünkü başka hiçbi sıkıntısı yok. Ben yanında olduğumda uyuyo beşiğine koyuyorum uyandığında yanında değilsem ağlıyo. En son bizim yatağımıza aldım orda da dön allah dön ne bizi uyutuyo ne kendisi uyuyo. Evde onu nasıl oyalasam ne yapsam ne alsamda şu kış dönemini kolaylıkka atlatsam🥴 halim kalmadı artık😭