balprensesi
180 günü doldurması, dik oturabilmesi gerekiyor bebeğinizin. Hazırsa başlayabilirsiniz. Dişlerinin olması gerekmiyor damaklarıyla ezebileceği şekilde haşlıyoruz yiyeceklerini.
Kızımı alerjiden dolayı 7. Ayda başlattı ek gıdaya doktoru. İlk zamanlar baya katıydım blw konusunda hiç karışmadım. Kendisi istediği gibi yedi. Çok şükür balık kılçığı hariç acil durumluk bir sıkıntı yaşamadık. Şimdi 3 yaşında olacak kendisi istediği zaman ben de yediriyorum onun dışında her şeyi kendisi yiyebiliyor.