Ada2021 Merhaba dün biontech aşı oldum bnde herhangi bi etki yapmadı kızım 14 günlük bugün hem huzursuz Hemde bugün gaz sorunu çektik başına gelen var. Mı
umay2111 Ada2021 aşıyla bebeğinizin huzursuzlugu arasında bir bağ olamaz bence Başka bir sebebi vardır
Pltesmanr Ada2021 bende aşı oldum ama ben 6 saat boyunca emzirmedim 6 saatten sonra sütümü iki kere sapıp döktüm sonra emzirdim
Xxxyyy07 Ada2021 ben de 1. Doz asida etki etmedi 2. Doz asiyi tan 40. Gununde yaptirdim 41 ve 42. Gun bayagi huysuzdu ama sebebi asi mi bilmiyorum
Mec umay2111 antikor geçiyor diye düşünüyorsunuzdur eminim, ama yan etkinin geçmediğine eminsiniz! Enteresan!!
Metesmom Ada2021 Aşıyla bir ilgisi yoktur bence. Zaten o günlerde yavaş yavaş gaz sorunları vs başlıyor.
umay2111 Mec siz eminsiniz yani yan etki yapacağına doktor filanmisiniz çünkü ben aşı olmadan önce hem kadın Doğum doktoruma hemde çocuk doktorumuza danıştım onlar bir sorun olmaz demişti onlar bilmiyor demek ki !!!