Minigim15 aylık gelişimi hakkında hiçbir bilgim yok, kontrole gitmedik henüz. İştahsızlık kızımda da var, ayrıca inanılmaz isyankar. Her şeye hayır diyor, üstünü değiştirmek istemiyor, giydirdiğimi beğenmeyip çıkartmamı istiyor.
Yemek konusunda artık gerçekten zorlamıyorum. Ne yemek istiyorsa onu veriyorum. Geçtiğimiz 2 gün boyunca sabah kahvaltısında kraker ve salatalık yedi sadece. Akşam yemeğini yemedi, kuru ekmek yedi mesela. Sağlıklı mı? Yeterli mi? Tartışılır. Zorlamıyorum ama gerçekten. Kendimden geçtim artık çünkü bu yemek derdi yüzünden. Ben zorladıkça o inatlaşıyor. Saldım. Ne isterse onu yesin.