37 günlük bebeğim var onu cam fanusa saklayıp şöyle köşeye koymak istiyorum 😂 İnan’ın düşünmekten kafayı yiyeceğim çocuk hasta olacak diye çok korkuyorum önümüz kış yok birisi gripse bulaşırsa, hasta olursa küçücük bedeni zarar görürse yok virüs ,yok o bu. Çocuk sonuçta mutlaka hasta olacak. anne olalı pimpirikli çekilmez oldum kimse onu öpüp koklasın istemiyorum kimse ellesin istemiyorum bu hisler geçecek mi düşünmekten beynime ağrı girdi.