nesnes İlk defa saçıma ombre yaptırmak istiyorumm kuaförüm açıcı kullanacağını söyledi .. mutlaka kullanılmalı mı açıcı? Fikir almak istedim
leynanin_pembemantosuu nesnes ombre açık renk olduğu için saçınızda koyuysa açılmak zorunda ombre yapılması için