Happymomdan geliyorum. Buranin varlığını az once öğrendim. Ve kosarak bir şey sormaya geldim. Kızımın doğum var. Bende masa kurmayacagım ama fotoğraf köşesi tarzında balonlu güzel öneriler istiyorum. Bu şekilde kutlama yapan var mı? Fotoğraf atabilir misiniz?