Derinsmommm Ezgiasya normal benim kızım 4 ay 2″ günlükken iki dişi birden çıktı doktor bormal genetik bir durum demişti
Melikeeeecansuu Ezgiasya cıktıqını. Nasıl biliyoruz benım oglum 4aylık damakları şiş ve beyaz sürekli eli agzında birşeylerı ısırmaya çalısıyor. Doktor diş çıkaracak oyuzden dedi. Yani diş dediqim alt dişi ucumu görünüyor ilk beyaz gibi
Fatmasagirli Melikeeeecansuu çay kaşığı ile damağına yavaşça vur ses gelir zaten. Ben parmağımı koyduğumda sivri bişeyler geliyordu elime bir hafta sonrasında da göründü zaten