Dilaraaaaa Kızlar bebegım sadece mama yıyo gecelerı mama hazırlamaya gıderken yırtıyo ortalıgı ve aglayarak uyanıyo termosum var ama nasıl yapmam lazım sız gece mama ısını nasıl halledıyosunuz
GoGirl Dilaraaaaa o donemlerde mizirdanmaya baslayinca hemen kosuyordun mutfaga termosta sicak suyum olur kettleda kaynayip sogumus su eger aglarsa cok babasi tutuyordu mecbur
Zerrinakarsu Dilaraaaaa kaynatılmış soğutulmuş su hep var hazırda minicik bir su kaynatıyorum ve soğuk su ile birleştiriyorum. Manayı hazırlıyorum sonrasında ılık suya
BBBuse Dilaraaaaa illaki agliyor biraz, babasi başında sakinleştirirken ben de o arada hemen hazırlıyorum termosta sicak su var her nzaman
Meyaska Dilaraaaaa Ben geceleri vermiyorum ama birinden duymuştum. Mama için uygun sıcaklıkta suyu termosunuza koyun. Temiz,içi kuru biberonun içine de vereceğiniz ölçüde mamayı koyun. Bunlar basucunuzda dursun.