Evet anneler bi kaç gün önceden post açmıştım nasıl biraktirdiniz diye benim oğlum 14 aylık ama cok düşkündü surekli yere düşüruyodu yerden geri alıp agzina götürüyodu bende artık mikrop kapcak falan dedim ilk gün öğle uykusunda hic vermedim sıkıntı yaratmadan uyudu 2. Gun sadece gece uykusuna geçerken verdim uyuyunca ağzindan çektim gündüz hiç vermedim ortadan kaldırdım 3. Gun hic vermedim sonra zaten hiç vermedim Allaha şükür unuttu gibi