Soyguncu gibiler vallahi simdi civilden 62 li prima primum care aldim 6 numara ve 184 liraa normalde sleppy kilot bez kullaniyodum pisik oldu bebegim bu ara bezden dolayi diye degistirdim bakalim prima geciricekmi sudocrem kullandim desitin dogdugunde nivea pisik kremi kullandim ama hic biri fayda etmedi suan zeytinyagi en iyisi o geciriyo bi tek bepanthl alck esimde aksam sizler ne kullaniyosunuz kizlar bebegim 13 aylik her markayi kullandim resmen dogdugunde yine primum du sonra bimi ovduler burda onu bile aldim molfix bi goon a101 falan kullanmadim nerdeyse gunluk rahatlik falan nasil prima yada sleppy extra nasil yorumlarinizi bekliyorum gercekten hersey bu kadar artiyo fiyati milletin maasi ayni diyorum kayinvalideme yine bizim dururumuz var cok sukur iki cocuklular falan napiyo allah yardimcilari olsun