tubasd kesinlikle katılıyorum. Bez koymak daha az yer kaplıyormuş meğerse. Bir çantayla her yere gidiyorduk☺️Oğlum 30 aylık 1 aydır tuvalet eğitimindeyiz. Ben götürürsem tuvaletini yapıyor götürmezde ola ki unutursam kaçaklar oluyor tabi. Bezin yerini iç çamaşırı, atlet, en az iki yedek alt, çorap derken çanta doluyor. Ben çareyi iki çantayla buldum gibi. Bi oğlumun çantası var kendisi taşıyor. Onda ıslak mendili, suyu, götürmek istediği oyuncakları oluyor. Benimkinde de yedek kıyafetler☺️ Ama şimdi ilinciye hamileyim yeniden anne-bebek çantasına geçiş yapacağım el mecbur🤷🏻♀️☺️