13 aylık aynı haldeyim sadece 3 gündür gece kızımı uyutunca mutfak dolaplarımı düzenledim aceleyle sokuşturmaktan artık yer kalmamıştı bütün dolaplarım öyle şuan çünkü kızım yanımdan hiç ayrılmaz sadece süpürge işimi rahat yapıyorum arkamdan önümde geziyo ev sürekli dağınık çıldırmak üzereyim yürüyünce rahat edersin dediler beş beter olduk büyük temizliğe yardım alıyorum yine abla gelicek gelmeden dolap içlerini halledeyim diyorumda olmuyo kendime ayırdığım 1 saatim yok resmen topla topla topla bütün gün