Whiteandblackk ben tüm sitelerden ( lw, hm, ebebek, civil, defakto) karışık alıyorum. İndirime göre mesala seneye Mayıs ayında bebeğim 1 yaşında olacak HM den 1,2 yaş indirimde ki kıyafetlerden aldım. Doğmadan önce de bir çok kıyafetini e bebekten almıştım indirimden. İndirimden almazsanız çok pahalıya geliyor.