Hanımlar çocuk gastroenteroloji takipliyiz 2.5 aylıkken muhallebi yapıp ver demişti ama korkmuştum vermemiştim. Şimdi 5 aylık oldu ek gıdaya başlıycaz ilk olarak aşçı anneden bebek irmiği allmıştım ondan muhallebi yaptım ılındıktan sonra bi çk keçiboynuzu özü koydum ama sorum şu yaptığımın hepsini yedirdim acana çok mu oldu ilk için yarım çay bardağı suyla yapmıştım bişey olur mu 😔