fermaninannesi kötü bi anne değilsiniz bazen yoruluyoruz dikkatimiz dağılıyor, ya da uykulu oluyoruz. Uykuya meyil var mı? , yürüyüşünde oturuşunda bi sıkıntı var mı?, kusma vs gözlemleyin. Allah onları koruyor hiçbirşey olmaz inşallah gönlünüzü ferah tutun 🙏