Bebeğim 2 aylık olcak inşallah ayın 28 inde. doğum kilosu 3470 kg.dı ilk ay kontrolünde 4150 kg olmuş doktor kilo alımı az dedi illa 1 kilo alması gerekiyomuş. Bizde mamaya başladık Aptamil kullanıyoruz başlarda bi sıkıntı olmadı daha sonradan kabız olmaya başladı doktora söyleyince zeytinyağı katalım mamaya dedi bi kaç kez işe yaradı ama artık işe yaramıyo çocum çok zorlanıyo en sonunda iki kez yarım fitil verdim onun sayesinde yaptı ama kendisi yapamıyo hafta içi tekrar doktora gidicez ama böyle bi durumla karşılaşan var mı sizler neler yaptınız yardım ederseniz çok sevinirim