Kızlar 2 bebeğim var tam 10 gündür hastalar. Ses kısıklığı, burun akıntılısı, yoğun balgam, ve arada öksürük var. Doktora götürdüm boğazında iltihap var deyip öksürük şurubu ve antibiyotik şurup verdi. Ve düzenli şurupları verdim, ıhlamur kaynattım, ekinezya kaynattım daha neler neler ama iğleşmiyorlar😢 aynı şikayetler bende eşimde de oldu. Biz virüs ve ya delta sandık gidip test yaptık fakat NEGATİF çıktı. Hastane mi yanıltıyor, yoksa salgın mı var, grip mi olduk anlamadım. Biz eşimle atlattık çok şükür ama bebeklerim hala aynı hiç bi gelişme yok. Başına gelen varmı bu belirtilerin🙏