Busra1998 Kızlar biz evelenirken ben baza almadım karyola tipi aldım yatağımı şimdi malum bebekte var dönsem gıcırdıyor ses cıkarıyor şuanda baza alacak durumumda yok böyle olupta aranızda çözüm bulan varmı
Zeynep18998 Busra1998 Benimde bebek yokken gicirdamiyordu şimdi bebekle beraber sanki herşey gicirdiyor koltuklarım bile bir âlem uyutuyorum tam kalkicam oğlum hemen gözlerini açıyor sese çok duyarlı 🤗😏
Utkucan Busra1998 benimki bazalı oda ses çıkarıyor evi taşıdık düzgün monta edemediler sanırım o günden sonra başladı çünkü
tgbmhr UraSsmom hamileyken benmde öyle sıkıntı olmuştu bellonayı çağırdık garantisi vardı, doğumdan sonra 😁 adamlr baktı yaylar kırılmış dedi hahah çok utanmıştım ya oysa 9 ay yatmştım genel olarak😁😁 bilirsinz pek eşlerle aradada bişi olmuo hamilelikte 🤭🤭
UraSsmom mom1236 Neden Bzim yattığımız taraflar acaba 😂 tgbmhr Ah kuzum keşke dediğin gibi olsa ben kimseyi çağıramam ne dicem adamlara 😂 Annem bi akraba için şey demişti, Bizim oğlanın tarafta hiç ses yok gelinin taraf çökmüş neden acaba 😂😂