Kızlar, bebeğim 7 aylık. Anne sütü almıyor. Ek gıda ve mama olarak ilerliyoruz. Ama artık mama içmek istemiyor. Biberon ve mama değişikliği yaptım yine aynı. Bir iki tane çekiyor ve sonra biberonun başlığını çiğniyor. Tadını beğenmiyor galiba. Ne yapabilirim bu konuda. Mamanın içine birşey katsam olur mu. Anne sütü almadığı için, hiç değilse mamayı bırakmasın