Seymaslan Haşlama olursa üzerine az kekik, özellikle bol kimyon ile veriyorum önceden elim ile verirdim şimdi tane tane önüne koyuyorum ve yiyor. Eğer tsvada yapacaksam bi diş sarımsak, az yeşil yada kapya biber ile yapıyorum. Dereotlu, maydanozlu omlet olur. Havuçlu omlet olur. Az bajarat ekleyin derim içine. Ya da ilk baaşlarda üzerine az pekmez gezdiriyordum çok şükür hepsini yiyor