Kızlar bebeğim daha 1 aylık ama göğsümde uyumaya alıştı ve sadece 4 5 günde oldu bu pusete, yatağına, ana kucağına nereye koyarsam koyayım hemen uyanıyor çığlık çığlığa ağlıyor
kucağımda da iki büklüm yatıyor konuşuyorum, tv açık, şimdiki gibi telefona bakıyorum uyanmıyor ama bıraktığım an ağlıyor
acaba kucağımdaki gibi yüz üstü yatırsam sorun olur mu hiç yatırdınız mı yüz üstüm