Bebeğim 4 aylık kollarını bacaklarını göğüsünü falan ölçtüğümde 36.2 falan çıkıyor karnını ölçtüm 37.0 , koltuk altı 38-39 arası çıkıyor başı 36.9 çıkıyor şaştım kaldım ateşi var mı yok mu anlayamadım dün aşı oldu hiç ateş sorunu yaşamadım şu an ne yapacağımı bilemedim yardımcı olur musunuz? Temassız ile olcuyorum