Sgma Kızlaar 55 günlüğüz ve sadece kucağımda derin uyuyor yatağına koyunca uyanıyor gaz sancıları başlıyor ama kucağımda sancısıda çok az oluyor neden böyle 🤭
Prenses-annesi1 Sgma daha çok küçük en güvendiği yerde uyuyor kızımda öyleydi yatırınca kalkardı kucağımda uyuturdum bende her işi bırakıp ☺️ sonrada yüzüstü yatırmaya başladım uyurdu öyle saatlerce gaz sorunu olurdu öyle uyuyunca çıkartırdı gazını☺️
Srpslk Sgma 4 aylık olduk bizde prematüre doğduk hala öyleyiz ya kucakta ya sallayarak uyur kendiliğinden bi iki kez anca uyumusutr daha cok kücük sizinki kokunuzu istiyorduk zorlanmadğmz sürece bırakın uyusun☺️
balyanakannesi2 Sgma Çok normal hem erken doğum hem daha küçük. 32 haftalıkken doğum yaptım 4 ay kucağımda uyudu. Sonra kendi rahat edemedi yatağına geçti
AlyaMina5 Prenses-annesi1 profilinz çok güzel uygulamadan falan mı indirdinz? Bende uygulama vardı böyle profil fotoğrafları falan vardı içinde uygulamayı sildim şimdide adını hatırlamıyorum
Prenses-annesi1 Sgma yanında olduğunuz sürece sorun yok burnunu kapatmasın yeter ki gündüz öyşe yatırırdım yanındayken gece normal yatırırdım görmezsem diye
Sgma Prenses-annesi1 Araştırdığımda ani bebek ölümüne neden oluyor yazıyordu insanın kafası karışıyor 🙄
Alyadua5 Srpslk merhaba canım benm kızım prematüre şuan 2 ay 19 günlük sizin bebekğinz toparlandımı şuan 4 aylık ya durumu nasıl
momofa balyanakannesi2 oo rahat edemedikleri olacak mı? O günleri görmek istiyorum 😄 kıyamıyorum rahat edemiyor diye ama kucaktan indiridiğim an gözler boncuk😄 şu an bile kucağımda
balyanakannesi2 momofa Görüceksin kısmetse merak etme 🤗 şimdi 11 aylık olmak üzere. Kucağmda uyusun diye can atıyorum ama uyumuyor😂
otose_san Sgma İlk üç ay sadece kucağımda uyudu desem yeridir küçük kızım. Yere yatırırsam da yüzüstü yatırabildim. Geceleri göğsümde yatardı, bende o halde uyurdum. Şimdi kucakta sıktırılmaya gelmiyor 🤷🏻♀️😅
escmrk otose_san bizde 1 hafta boyunca sadece kucakta uyuduk geceleri memeyi bile ağzından çıkarmaz. Psikolojim bozuldu her uyandığımda kucağımda çocuk arıyorum yatağında yatırsam bile 😂
cicek10 Sgma 37 günlük benim de hep kucağımda duruyor bırakınca çığlık çığlığa ağlıyor uyumuyor başka türlü 🤦♀️
otose_san Sgma büyüdükçe değişiyorlar. Aman iş yaptırmaz, alıştırmışsın kucağa vs diyenlere kulağınızı tıkayın. Hızla büyüyorlar, emeklemeye başlayınca, hareketlendikçe kucakta durmak istemiyorlar zaten
otose_san momofa 1 yaşından sonra beşiğe geçti büyük kızım, küçük aramızda yatıyor 😂 beşik uzun bi süre boş boş kaldı
Srpslk Alyadua5 cok sükür 3aydan sonra iyi toparladı cnm sık sık emzirdim halada emzriyorm saat bası emiyot nerdeyse uyumadığı sürece. Bi yasına kadar yakalar yasıtlarını diyot doktor tıparlar sisinkide inş
Alyadua5 Sgma kzım 72 gün kövezde kaldı , 10 günce taburcu olduk beşiğine koyunca uyanıyor kucağıma alınca hemen uykuya dalıyor Gündüz Yüz üstü yatırıyorum çünkü öyle dağa rahat uyuyor çok gazıda var yüz üstü yatınca gazdan da rahatlıyor tabi hep kontrol ediyorum ağzı burnu açık olacak şekilde yatırıyorm bir gece hiç uyumadı kucağına algım göğsümün üstüne yatırdım öyle birlikte uyuduk