Marjinal_Anne2 Merhabalar, kzım bu aralar parmak ucunda yürümeye takmış , acaba geçici bir durum mu Ya, dışarda da yapıypr çünkü
Cheddar Marjinal_Anne2 geçici merak etme. Benim kızda yeni yürümeye başladığında öyle yürüyordu sonra bıraktı
Esra3775 Marjinal_Anne2 oğlum beş yaşında hala ara ara parmak ucunda yürüyor doktora gittim ama sorun yok dedi. Simdi 7 aylık diğer oğlum oda parmak ucunda eşimde öyle imiş artık genetik diyorum bu duruma ben
Marjinal_Anne2 1prens1prensesannesii bende öyle düşündüm ama bu aralar bi tık fazla yapmaya başladı gibi, demek ki bu aylarda böyle
aslanfundamurat Marjinal_Anne2 hala yürüyor mu kızınız😢 benim oğlum da 18 aylık yeni yeni parmak ucuna basmaya başladı
Marjinal_Anne2 aslanfundamurat yok çyle ilk zamanlar Kİ gibi degil ama ara ara yürüyor 🙈 aklına düşüyor sanırım☺️ Dikkatini dağıtın çaktırmadan çyle çyle yaptım ben hep
2guzelinannesi aslanfundamurat benimde kizim 16 aylik sizin nasil yuruyor benim kizim heo bir yaginin ucuna basiyor sendeler gibi son 2 gundur arttirdi yurumesini ama iki ayagiyla degil tek ayaginin ucuna basiyor gectimi sizinki