sterilmikrop hanımlar merhaba. kızım şuan 4 aylık oldu işe başlamama 1 hafta kaldı çok moralim bozuk 🥺 sadece anne sütü alıyor mama aldım biberonla veriyoruz ama hiç bi şekilde almıyor ben çalışırken aç kalacak diye endişeleniyorum var mı benim gibi olan anneler