Milasmom ya bana doğum parasını alırken sorduğum memur şey dedi, eğer eşiniz memur değilse eşiniz başvurursa o alabilir süt parasını dedi. Yani anne memur olduğu için alamıyor ama babaya yatırabiliyorlarmış. Uzak olduğu için oturduğum yer biz gidip yapmadık başvuru falan bu şekilde başvurup alan varsa bilgilendirse ne güzel olur.