Keeee Kızlar merhabalar kızım 6.400 sleepy 2 numara kullanıyoruz siz nasıl tercih ediyorsunuz 3 geçmeliyim
Yulaflapasi29 Benim kızım da 5,6 civarı kilosu 3 no kullanıyorum 2 küçük geliyor gibi, bayb turco bide bimin bezini kullandım
Berentelli Keeee bencede geç bende sleepy kullanıyorum çok iz yapıyor bir de bedenleri küçük oluyor diğer bezlere göre molfixi deneceğim artık
Cagan2507 Berentelli ben molfix kullanıyorım slleepy kullanıyordum bebeğimi pişik yaptı o yüzden pişik kremiyle bir kullanıyorum bitince almıcam başka
Baby01 Sleepy kullananlar mutlaka molfixi bi deneyin farkı göreceksiniz sleepy çok iz ve koku yapıyor