Mamayı nasıl yapıyorsunuz önce su katılıp sonra mamayı ekliyordum ama üstünde yapılış şeklinde çok farklı yazıyor suyu ekleyin mamayı katınsonra tekrar su ekleyin ben yanlış mı yaptım bu zamana kadar aptamil kullanıyordum onda önce suyu sonra mamayı ekliyordum