Merhaba arkadaşlar 2 yaşında bir oğlum var çocuğum resmen geceleri gazdan kıvranıyor. Karnın filminde çok gazının olduğu söylendi. Daha önce alerjiden şüphelenip emzirme döneminde diyet uygulamıştım. Değişen birşey olmadı geçenlerde doktora götürdüm ve doktor bu yaşlarda artık alerjik sorunların olmayacağını söyledi. Aranızda yaşamış olduğum durumu yaşayan var mi merak ettim doğrusu nasıl bir yol izlediniz yardımcı olursanız çok sevinirim