Duygu97 1 ay önce dogum yaptım sezeryanla 10 gun kadar sıkıntı cektım sonrasında hıc bıseyım kalmamısken 4 5 gundur kasıkalrımda alt bölgede sancı var gaz geldıkce acayıp bı sancı gırıyor gazımda cıkıyor ama sancı gecmıyor varmı böle olan
Morfrenk Duygu97 havalar soğudu ayaklarından soğuk aldın heralde yavru. Ayaklarını ve belini iyi kolla. Yeni ameliyatlısın çünkü direk sancı yapar
Duygu97 Morfrenk bu üçüncü dogumum ılkı nırmal ıkıncısıde sezeryandı hıc böle bişey yasamadım bu son sezeryanda yasadıgımı. Tam hersey gectı derken yenıden baslaması cok zorladı benı dıkkat edıyrm kaın gıyınmeye