Sedakcby Arkdaşlar bebeğinin bingildagi erken kapanıp da belli bi süre sonra baş çevresi büyümesi duran yada kafa şeklinde bozukluk la karşılaşan varmı 😪
Cananby Sedakcby kapanmış derken elinizi koydugunuzda hıc mı yok duzmu bızım kı baş parmağım kadar var
mrvklyc Sedakcby Benim kızımın da doğuştan çok küçük.Baş parmak boyunda şu an 2 ay 5 günlük sağlık ocağındaki ebe 3 aya kadar kapanmazsa sorun olmaz korkma dedi
Aydonika Sedakcby sürekli kontrol etmediniz mi d vitamini fazlalığından da kapanabiliyormuş acaba fazla mi verdiniz
Sedakcby mrvklyc bizim 6.ayda kapandı allahın izniyle birşey olmaz ozaman dimi bizimki de çok küçük doğmuştu bingildagi 3 aydan önce olmadığı sürece korkma demişlerdi
Sedakcby Aydonika bingildagi küçük doğdu zaten. Bu sebepten dolayı Her ay ayni tarihte baş çevre ölçümü yapılıyordu. Ocean 3 damla veriyorum d yi. 4.ayda başlamıştık
mrvklyc Sedakcby Olmaz inşallah canım bende korkuyordum doktorların ebenin konuşması rahatlattı bir de kayınvalidem görümcemin de küçük çabuk kapandığını söyledi gayet sağlıklı 17 yaşında🌸
Aydonika Sedakcby keşke kendiniz de evde sürekli kontrol etseydiniz dokunup hafifce ne kadar olduğunu gorebildiniz umarım bir sorun olmaz canım benim kızımin da küçük doğdu sonradan büyüdü prematüreydi benimki ama 35. Haftada doğdu sürekli kontrol etmeye çalışıyorum ama kapanirsada yapacak bir şey yok diye biliyorum müdahale edilebiliyor mu ?
Sedakcby mrvklyc a öyle mii maşallah. Genetik bile olabiliyormus zaten. Ay okadar endiselendim ki yani ne biliyim ya😐
mrvklyc Sedakcby Anne olunca çook farklı oluyomuş insan herşeyden korkuyor ama yalnız değilsiniz çoğu kişinin yaşadığı bişey korkmayın Allah’ın izniyle hiç bişey olmaz🙂
Sedakcby mrvklyc ay kesinlikle yaa. Anne olmadan anlayamazsın dedikleri bu olsa gerek. Allahım iyilik sağlık versin hepsine
AgentMom Teyzemin kızının kızında oldu ve doktor baya bir tahlil yaptırdı. En son uyutulmayıp beyin filmi çekildi. Çok şükür bişeyi yok. Erken kapanması ciddi bir sorun kabul ediliyor. İnşallah bir şey olmaz ama ihmal etmeyin.
Sedakcby AgentMom tabi tabi her ay duzneli takiplerimizi yapıyoruz allah büyüktür inşallah hayırlı büyür ne diyim 😪
Sedakcby Melikeeeecansuu allah korusun işte o bingildak baş çevresinin büyümesini sağlıyor önemli bi durum yani
Sedakcby AgentMom her ay düzenli takip baş çevresi takibi dedi kaç doktora gittiysek bu şekilde dedi. Aşırı pimpirikliyim ben bu konularda gitmediğim doktor kalmadı yaşadığım yerde 😪