merve5561 Annelik cok zor ama biraz bu dusuncelerinizden siyrilmaniz lazim, gerekiyorsa belki destek almak cok ise yarayabilir ben basa cikamadigim her durumda destek aldim anksiyete bozuklugu var ben de uzun yillar ilacla tedavi de gordum cok sukur simdi iyiyim. Fazla evham size de zarar, cocuklariniza da , esinize de. Tek bir hayatimiz var tadini cikaracagimiza hayatimizi kendimize zindan ediyoruz yapmamamiz lazim aslinda ama iste elde olmuyor.