Kızım 2+8 günlük nerdeyse 1 haftadır kakasını yapmıyor tam gününü unuttum. Ikınması zorlanması hic olmuyor sebepsiz ağlaması yok gayet oynayan gülen huzurlu kilo almaya devam eden bi çocuk. Sadece anne sütü alıyor. Huzursuz olmayınca da doktora götürme gereği duymadım normal diye okumuştum çünkü. Bugün saglık ocagina gittik verem aşısını olduk doktora sordum 1 haftaya kadar normal bi götür istersen fitil verirler dedi. Napiyim siz ne diyorsunuz? Şu aşının etkisi geçsin bir iki gün ondan sonra götüreyim artık dimi? Günde 4-5 dolu bezi var gayet huzurlu mutlu bi çocuk yani çok rahatmışım gibi bi algı oluşmasın