Burcu_d https://resimyukle.org/i/WCVAy 13 Ağustos son adet tarihine göre bu değer normal mi ne demek oluyor
Kevseryldz Burcu_d geç döllenmedir belki bebek zaten muhtemelen 5 haftalık falan. Normal geldi bana. Benim 4 haftalıkken öğrenmiştim 300 dü
leylasnsy Burcu_d eltimin bthcg si 2000 küsürlerdeydi doktora gittiğinde 5 haftalık dedi ama göremiyorum dedi. 8. Haftada tekrar gitti meğer boş genelikmiş😔 doktora gittiniz mi acaba 🙏🏻
elif5151 Burcu_d canım benımde ilk gebelıgımde boyle oldu kananam oldu bebek cok kucuk fln dedıler sağlıksız gebelıkmış düştü
Tuba29 Normal canım ben ilk öğrendiğimde 90 dı. 2 günde bir 2 kat artması lazım. Şimdi bebişim doğdu 9 aylık🥰 Sağlıklı şekilde ilerler inşallah💋
Burcu_d Arkadaşlar azönce acile gittim hafif kanamam oldu yerleşme kanaması olabilir dedi alttan muayene etti kese çok küçük daha dedi kan istedi tekrar :/ 2 güne bir takip edicez seni dedi gebe gibi görünüyorsun ama çok küçük kesen dedi daha bebek yok dedi